27

Jag orkar inte med detta. Jag orkar inte med detta. Jag orkar inte med detta. Döda mig. I går natt låg jag och tänkte hur det skulle kännas att skära upp halsen. Natten innan dess låg jag och min hjärna rusade. Tankar tankar alla dessa jävla tankar som inte slutar upp förrän på morgonen och DÅ får jag sova.

Jag kan inte vill inte vara uppe mitt i natten. Ögonen gör ont av sömnlösheten. Kroppen gör ont. Ångest.

Syster sa att hon ansåg att de som begår självmord är själviska. Hon förstod ändå att det är inte så lätt. Hon har aldrig varit i skiten

"Jag förstår att du tror att de som begår självmord är själviska, den dagen du själv sitter i skiten med självmordstankar och ångest som river dig i kroppen så att du har fruktansvärda smärtor, den dagen kommer du att förstå att det inte alls är själviskt. Jag ber till alla högre makter att du aldrig någonsin kommer behöva ändra uppfattning"

Jag dör sakta. Mina tankar äter upp mig. Döda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0